Alla inlägg den 24 september 2008

Tvn

Av Elin Lindholm - 24 september 2008 22:20

Äntligen har den kommit! =)

Men jag tror att vi måste åka in med den på elgiganten, det är en liten prick nere i högra hörnet, som om skärmen fått sig en smäll/kommit i kontakt med magnet.

Ja, jag vet inte.. Sen så är det stor skillnad på Plasma & LCD. Plasma är sååå mycket bättre enligt mig. Jag har försökt med att ändra inställningar på LCD tvn, det blev bättre men inte bra. Så gott folk, köp plasma om ni ska! :)

(Nu har vi iaf provat med en LCD :)


Ikväll va jag på kurs! Jag är sååå himla stolt över mig själv! Det va faktiskt roligt :)

Imorn blire ridning, om jag inte har ont i knät vill säga.

haha jag lovar & svär att det alltid kommer vara nå fel på mig! Alltid äre nått. Dock inte ett så roligt liv när det är så, men jag måste kanske träna det psykiska? Eller hur säger/gör man?


Idag åt Frida & gos-mamma sibyllakorv & mos här hemma hos mig =) Alltid trevligt å ha besök :)


Jag vill ha hem dig Christian

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards