Direktlänk till inlägg 20 september 2008

Lördag

Av Elin Lindholm - 20 september 2008 11:12

Pyssling blev tvungen å sticka hem på Hjältan vid halv 10, det va hans sovmorgon.. Han va tvungen å hämta älgkött, vilket bara är positivt & gott egentligen :)

Emma kom hem igår, nu står hon i duschen, & så fort hon är klar ska jag hoppa in! Sen ska vi troligen ta en prommis till mams & paps.


Imorn far pyssling & pappa till Norge, det känns bajs.  Fasiken va 3veckor har gått fort! Jag hoppas att dem 2v. han blir borta också går fort.


Dags å duscha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Lindholm - 25 september 2008 22:04

Ja nu byter jag också blogg :) Jag skaffade egentligen en ny i början av september, men Mikal kopierade min presentationstext som jag hade här på bloggagratis och la in den som presentation på den förra, så därför har jag inte "kommit ut" med den än....

Tvn

Av Elin Lindholm - 24 september 2008 22:20

Äntligen har den kommit! =) Men jag tror att vi måste åka in med den på elgiganten, det är en liten prick nere i högra hörnet, som om skärmen fått sig en smäll/kommit i kontakt med magnet. Ja, jag vet inte.. Sen så är det stor skillnad på Plasma & LC...

Jul

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 22:16

Jag längtar faktiskt =)   http://www.time55.com/sv/speciella_nedrakningar/julafton.php ...

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 22:00

Tro det eller ej, men jag har betsällt julgardiner, redan nu kanske många tycker, men tänk om dom inte finns kvar när jag ska betsälla framöve? Fick 2mönstrade & 2 röda panelgardiner för 159;- Jag kan inte påstå att det är en summa att diskutera. Jag...

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 11:14

Uscha, jag hatar att drömma att Christian är med en annan tjej. Men jag måste berätta om det, annars går det i uppfyllelse. Alla drömmar som man inte vill ska bli sann, dom ska man prata om. Så drömmer jag om pengar osv. då berättar jag inget. =) Nej...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards