Alla inlägg den 15 september 2008

Av Elin Lindholm - 15 september 2008 14:13

Här kommer en bild på vårat blivande sovrum. Det här är våran fondvägg =)


(Mer & bättre bilder kommer när det är klart!)

VC

Av Elin Lindholm - 15 september 2008 09:30

Halv 12 fick jag tid hos Bodil, jag hoppas att hon lyssnar på en. Björn lyssnar aldrig åsså ställer han diagnoser utan att ha tittat på patienten.

Bodil brukar vara bra, så jag hoppas at hon är det idag också :)


uscha

Av Elin Lindholm - 15 september 2008 08:03

Jag va ganska peppad att fara tilll Nedansjö på min första APU-dag. Vilket sket sig.. Jag orkar inte ha ont i magen nå mer. Så jag ska ringa på VC, nå fel äre ju, men vad?


Har ni tänkt på att vi lever i en stor avund/svartsjuk värld?

Människor som är avund/svartsjuka på andras förhållande, på andras ekonomi. bilar, hus, skolbetyg & mycket, mycket mer. Och en del människor tror inte att det märks på dem att dem är avund/svartsjuka.

Helt sjukt säger jag.                      Gräset är inte grönare på andra sidan.

Jag är inte perfekt, jag är långt ifrån. Men jag tänker ofta på allt vad gäller avundsjuka & svartsjuka, vilket är ett steg längre in i processen. Jag försöker vara mig själv eftersom det redan finns så många andra människor.

Behandla andra som du vill bli behandlad själv.


Nog om det, nu ska jag ringa på VC om magen..





Idag ska pappa & Christian tapetsera här hemma, sen ska sängen in :)


http://www.youtube.com/watch?v=KE2orthS3TQ
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards