Alla inlägg den 1 september 2008

Av Elin Lindholm - 1 september 2008 13:43

Idag har jag vrålshoppat! Sängkläder, handdukar, tallrikar, skor & ljuslyktor :)

Sängkläderna går i färgerna Brun & beige. Det matchar nog kanon fint med tanke på tapeterna som ska upp på väggan i sovrummet, det blir beige på 2väggar & en brun fondvägg med kopparslingor. :)

Handdukarna är också beige/brun likaså stövlarna jag köpte. =)
Jag skulle kunna inreda varje rum med brunt & beige, det är min färg - har alltid varit & kommer alltid vara :)

(jag tror att det är prick lika dana handdukar som du har Emma, brun/beige med cirklar)


När pyssling kommer hem från älgjakten ska vi beställa jättebadlakan. Vi har bara 3jättebadlakan, 3hårhanddukar & massa små handukar. Så vi måste ladda upp handduksförrådet :)


Jag måste greja med läxor.. Fy fan!

hej så länge!


Btw, jag saknar mitt långa hår.. :



Av Elin Lindholm - 1 september 2008 10:57

Då börjar den. Pyssling ringde förut, han satt på pass. Han viskade när han pratade, likaså gjorde jag trots att jag inte behövde :P haha Man pratar ju i samma tonläge som den man pratar med pratar. (Invecklat) haha :) Ingen älg va skjuten då iaf.. Men lugn, snart så! ;p


Jag ha vare uppe sen 06.25 Jag skulle på skolan, men så kunde jag knappt röra mig pga av värk i ljumsken. Det är värre än det låter.

Så jag springer runt i morgonrocken å grejar.. Jag ska beställa prylar från Ellos & Josefssons, kanske från Jotex också. Mamma ska hjälpa mig å mäta fönstrena här hemma så jag köper rätt längd på gardinerna :)


Magontet släpper inte heller.. Men magen är lugnare nu än va den varit i helgen. Jag ska aldrig mer äta vitkål..


Måste lägga om kull mig ett skuss.

hej så länge

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards