Alla inlägg den 20 september 2008

Av Elin Lindholm - 20 september 2008 16:34

Jag & Emma va ner & kikade på herrmatchen, det va skönt & komma ut åså träffade jag några kompisar också - vilket också var trevligt! :)

Matchen va så jäkla spännande, men det är väl oftast herrmatcher. Stöde vann med 6-5.


Sen va jag bort till mamma & hämtade min mobil åså sen cyklade jag hem. Cykeln dog, haha Bromsen släppte aldrig, så jag fick gå med den annars hade jag väl flygt på näsan.


Snart kommer pyssling hem, han ha vare hos en polerts å satt in en "dumpventil" (vet inte om jag säger rätt) det ska liksom pysa när han växlar.. Tror ja :p

När han kommer ska vi åka på ica & handla pärer å sen ska vi hem & laga mat. Det blir älgkött, pärgratäng & sallad! :)


Jag & Emma fick en kommentar idag:

"Men gud, ni blir ju mer å mer lik varann. Man ser nästan ingen skillnad på er!"

haha :)


Jag vill inte att det ska bli söndag. Jag vill ha fredag hela veckan..

Av Elin Lindholm - 20 september 2008 11:12

Pyssling blev tvungen å sticka hem på Hjältan vid halv 10, det va hans sovmorgon.. Han va tvungen å hämta älgkött, vilket bara är positivt & gott egentligen :)

Emma kom hem igår, nu står hon i duschen, & så fort hon är klar ska jag hoppa in! Sen ska vi troligen ta en prommis till mams & paps.


Imorn far pyssling & pappa till Norge, det känns bajs.  Fasiken va 3veckor har gått fort! Jag hoppas att dem 2v. han blir borta också går fort.


Dags å duscha!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards