Alla inlägg den 8 september 2008

Av Elin Lindholm - 8 september 2008 21:03

Jag skulle inte handla, men trots allt blev det att jag handlade för samlagt ca 1000spänn! Men det va bara bra saker, enligt mig. Och det tror jag att min kära sambo också kommer tycka :)

Det va lite småplock från Biltema, ett asbra diskställ(även om vi har diskmaskin så äre bra med ett diskställ eftersom man inte kan köra allt i maskinen), åsså köpte jag en smart grej till badkaret, en "håruppsamlare", så förhoppningsvis så slipper man göra rent avloppet från hår. ;D Mys! =/

Sen så köpte jag lite annat småplock där också, en fin bebisrosa bok som jag kan skriva upp recept i, åsså vare nå ner också, som jag inte kommer på.


Sen va vi in på Willys, mamma skulle handla lite.. Men jag vet hur det ALLTID slutar ;p

Jag handlade också. Jag köpte bl.a kalvsylta. Jag brukar aldrig handla det, men jag har haft sånt jäkla sug efter det idag :p


Sen va vi in på Bauhaus, där köpte jag 2 lampor till fönstren på övervåningen. Jätte fina :)


Vare nå mer? Jag får se det när jag packar ur påsarna när jag kommer hem :)


Dags å käka. Jag har inte käkat middag idag.. =/


bye

Av Elin Lindholm - 8 september 2008 13:43

Människor i behov av stöd, den kursen läser jag nu.

Jag ska svara på frågor nu, några frågor om utvecklingsstörning & några om Demens. Sen ska jag hem. Helst av allt så vill jag hälsa på Eunice & Linda. Men Eunice slutar inte förrän 16.00, så då åker jag nog hem & städar ur sovrummet så jag kan måla taket. Hoppas att Christian är hemma, så han kan hjälpa till också :)


Dags å göra nytta!

Av Elin Lindholm - 8 september 2008 10:36

Här kommer några bilder från helgen som varit. Fick inte så värst många bilder från Fränsta, men nån en staka..



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards