Alla inlägg den 7 september 2008

Av Elin Lindholm - 7 september 2008 14:28

Alla jävla getingar! När jag städade på övervåningen så slog jag ihjäl 3st & när jag kom ner slog jag ihjäl 4st! Helt sjukt. Men det roliga är att om man ger på dom en smäll så blir dom yr & då drar man till åt dom igen & då svimmar/dör dem. haha ;D


Jag ska ta en bild ikväll på vårat nya fina tvrum :) Tv-bänken blev så himla fin där.

Till veckan ska pappa eller svärfar tapetsera vårat sovrum, så jag funderar på att rycka ut sängarna, bokhyllorna & allt småplock nu, så jag kan måla taket & ta bort listerna. Listerna ska målas, eller så ska vi köpa nya. Det beror på om listerna blir bra när vi målat dom. :)


PAPPA KOMMER HEM IDAG!!!! :) iiiiih, det ska bli såå skönt & träffa han. 3veckor eller äre 4veckor som han ha vare borta på jobb? Fråga mig inte, men det va iaf ap länge sen jag träffade han.


Vi har bjuppat hit mams & paps på tacos idag, jag slår vad om 1000spänn att pappa kommer åka moppe hit :D haha


Pyssling är å köper en 240. Så nu har jag äntligen en bil att övn.köra i :)


Hej sålänge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards