Alla inlägg den 2 september 2008

Av Elin Lindholm - 2 september 2008 17:31

haha titta på den här

jag blir full i skratt varje gång jag ser den ;p 

Av Elin Lindholm - 2 september 2008 17:10

över att jag hittade en massa musik på datorn.. Jag vill inte radera skiten, för tänk om jag skulle vilja lyssna nån dag.. Hur ska jag göra? Det va ju liksom inte lite heller..


ångest. musik som påminner mig om när jag & christian kom ilag. How to do?

Jag hittade bl.a den här ap bra musikvideon:


Av Elin Lindholm - 2 september 2008 16:14

nu har jag äntligen fått igång våran dator! Nu kan jag ladda ner hur jag vill & när jag vill. Förutom att det låter som ett flygplan står här inne, så funkar den skit bra! (Peppar, peppar..)

Pyssling kom hem, duschade, åt & sen for han igen. Träningsnarkoman. Tänk om jag vore det också.. Men jag hade ju inte tänkt å dö nu, så jag har väl några år på mig för att bli det ;p


Jag slänger upp nåra  bilder på my big love. hahaha


Krullisarna hade fått växt fritt alldeles för länge, så apparaten kom fram.


Snyggve ;p

Av Elin Lindholm - 2 september 2008 10:53

Jao, nog med att jag alltid vaknar med skallebank, men imorse vare värst.. Det måste vara det här vädret som påverkar mig. Skit också.. Och ontet i ljumsken är kvar. Men nu har jag börjat med penicillinet iaf, så jag hoppas att det ska bli bättre..


Idag kommer pyssling hem :) Han fick skjuta en älg igår! ;p Och eftersom dom gick ut för att skjuta 1 älg så kommer han hem snart ;p


Jag flyttade ner våran stationära dator igår, så att mamma kan ta bort deras till huset. Så fort Mikal har vaknat så ska han få tala om för mig hur jag ska få gång internet på den..   Vi måste köpa en ny skärm till den. just nu äre en 100" som väger 100kg. Det skulle inte sitta fel med en 22".


Jag ska fika nu. Måste träna på en läxa också..

hej så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards