Alla inlägg under juni 2008

Av Elin Lindholm - 1 juni 2008 10:36

Fy fan va skoj jag hade igår på bondfesten!

Träffade jätte mycket folk, & det va roligt att träffa dom man inte träffat på jätte länge :)


Igår va jag med klassen på boda borg. Jag hamnade i samma lag som Frida, Buling & Simpa. As bra lag! :) Men vi kom på det att man va bra nog mycke smidigare när man va mindre! haha När vi kom in i ett nytt rum så stod vi & funderade på hur vi skulle göra banan, men innan vi hade funderat klart fick vi röd lampa. hahah När man va mindre va man så hurtig & snabbtänkt, vilket man inte är nu. Hualigen, vi hade skit skoj! Synd att alla inte deltog- ni missade nått! :)


Sen åkte vi hem, å eftersom pappa skulle skjutsa mig & Frida till Brattås lite senare ville han att jag skulle klippa gräset innan jag for till Munkan.


nu orkar jag inte skriva mer. uppdaterar efter jobbet..

hej! 

Av Elin Lindholm - 1 juni 2008 10:29

Ännu en gång ändras regler. Jag HATAR sånt. Man ska verka så präktig å riktig, men sen när minstingen kommer då ändras allt! Dit hans finger pekar, dit går man tydligen. Uscha, åh prata går det inte å göra, så jag skriver det här isf.

Nej fy fan, jag tycker ni är så orättvis, men det har ni alltid vare när minstingen är med i bilden- som sagt, man måste följa hans pekfinger = minst tjafs å bråk då.

Jag känner mig ledsen & besviken.. Men det hjälper inte att jag säger det, eftersom ni bestämmer & det är erat beslut. Men ni är orättvis!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards