Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Elin Lindholm - 22 juni 2008 14:41

Hualigen vilken kväll. Det va tur att jag hade syrran med mig.. Hon behövde bara säga till så fick hon gratis dricka från baren, å eftersom hon inte drack så fick lillasyrran ta allt. ;)


När jag skulle presentera syrran för dom jag kände, var jag tvungen att "viska": "Emma, hon är singel, hon är född -87 & hon bor i Falun" hahah

Jag ville ju att syrran skulle få ragg ;p


Klockan är 15.00 nu, å jag känner mig fortfarande full. Hur går det till?

Treon hjälpte faktiskt, tack o lov..


Jag hade uppvisning igår när jag kom hem.. Jag skulle "gå genom sopen", film finns på min mobil, Mikals(brorsan) kompisar filmade också.. Men jag klarade det faktiskt ;)


Nu ska jag duscha.

Ikväll ska jag bara tare lugnt, ledig idag, imorn åså på tisda & onsda! Blå skönt!


Just ja..

Igår när jag satt å pinkade så kom en kille från Hjältan åså sa han "Vrål-Elin". Å det är ju sant, för jag är ju vrål! höhö


Jag & Jossan påväg till Viskan. Enda braa bilden jag fick :)
 



Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards