Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Elin Lindholm - 19 juni 2008 23:39

Jag gruvar mig så in i ratingen för jobb imorn. Jag känner mig osäker, jag känner mig som en höna som ha bleve av med hövve, men springer ändå..

Uscha, va jag gruvar mig. Det vrider om i magen på mig..

Jag är ju ny, och det ve jag att dom har förståelse för, men det känns som om jag måste fråga hela tiden, men det är väl bra att man frågar.. menja, det känns så besvärligt & jobbigt.. Jag hatar att testa nått nytt, varför stannade kjag inte kvar i kassan på surIca? Jo, för att jag orkade inte med gnäll osv + att jag ville testa nå nytt. Men att testa nått nytt kan vara jobbigt. Och det är det nu.

Jag fick ju höra att jag var duktig åså, men jag gruvar mig ändå..

Önskar att klockan va 21.00 nu, alltså 21.00 imorn. För då skulle första dan vara öve..

Jag håller tummarna, och det vore snällt om ni också gjorde det..



gud va jag tjatar om det där.. men det känns faktiskt jobbigt, inte att vara upp i gamla människor, men att göra ngt nytt.

Men hur fan ska man veta att nått är skit om man inte testar? Jag måste ju ge det en chans, min rädsla ska inte få vinna.

Fy rämarns va jag är pirrig.. Det känns skönt, men ändå inte att ha eftermiddan imorn. Jag får iaf en sovmorgon.


Det som absolut inte gör saken bättre är att min älskade, underbara pojkvän har åkt tillbaka till Norway. Det känns tungt & ensamt.. Vill inte sova själv! Jag blir så himlarns bortskämd när han är hemma.. Att få sova 9nätter med dig är som att komma till himmelriket. Jag svävar liksom på moln. ;) Nu ska man behöva sova själv.. Suck!..   =/


Nu knackar det på, jag känner igen knackningarna, det är John Blund!..


Gonatt mä er! :) 

Av Elin Lindholm - 19 juni 2008 13:58

Emma halvsover.. HAHA


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards