Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Elin Lindholm - 12 juni 2008 18:52








Här kommer en bild på farfar, Emma, mig & farmor. Bilden är tagen hemma hos farmor & farfar i deras tv-rum 1990. Ibland när man tänker efter så äre ledsamt & tråkigt att man inte har mor eller farföräldrar kvar i livet.. :



 

Jag & storasyster Emma hos Farmor & Farfar i Indal. Emma är 3 år äldre än mig, men det syns knappt!  Upptäckte nyss att Emma satt så karigt (karligt, eller hur fan det stavas, manligt), medan jag sitter med knäna ihop. Det ser så gulligt ut tycker jag! =)     :


  

 En bild på pappa & faster. Alla ser väl vem som är min pappa, Jonken är en kopia av honom. För er som inte vet så äre han i röd tröja & blåa utsvängda jjeans. Snyggve! ;)   Faster Eva sitter i röd jacka. (tror ja.)


 


Jonken, jag & Emma. Emma med STOR-smilet, som vanligt ;)     :


 


Alla kommer väl ihåg översvämningen år 2000??    :


 



 Ingrid, Olof, Emma, Jonken & jag:  hahahha


 


Sexiga Marie ;)   :


 


Nog med det. Nu ska vi städa ur rummet uppe så vi for in grejan där på lördag! =)


Tjo flöjt! 



Av Elin Lindholm - 12 juni 2008 12:05

Det är vad jag behöver för att få godkänt i Engelskan! Jag gjorde hördelen på fm. Det gick ganska bra, & jag hoppas verkligen att jag blir godkänd! :)

Samhällsprovet gick inte alls lika bra.. Det lär nog bli en prövning där nästa termin.


Nu ska jag läsa på om Satanism eftersom jag har seminarium. Skit piss.. Måste sitta här på skolan & vänta till klocka 2, åså ska jag behöva vänta till 16.20bussen Så ratingens drygt!


Dags att göra litte nytta. Ikväll ska jag nog städa ur ett rum på övervåningen hemma i Stöde, så vi kan få in våra grejer från stan! :)

Pyssling är sjuk.. :/


Prov snart, - Wish me luck!

bye

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards