Alla inlägg under april 2008

Mys

Av Elin Lindholm - 19 april 2008 21:42

Bion va jätte bra! Peter Stormare är så härlig! :)


När vi kom hem till lägan va piluttan där, hon va vaken till klockan 12! Vi såg på film osv. Sen så sov alla 3 i samma säng, Eunice snarkade som en björnunge medan bubbas knappt hördes. :)


Imorse så va christian så go med Eunice, han borstade gaddarna på na å busade. Jag hörde från toaletten "Gapa stort. Stäng munnen. Spotta." :) Gopruppar!


Sen va vi på tivoli på Midälvaplan. Askul. eller så inte. haha

Klocka 6 började vi bowla, å va klar 8. Eunice va jätte duktig :)


Nu ska vi moisa ner oss i soffan med familjen. Imorn blire jobb. =/


Skulle vilja kika bort hos Micke & Emma hemma hos Siw & Håkan, men orken finns inte.. =/ Hoppas ni har/hade skoj! :)


Byebye 

Av Elin Lindholm - 18 april 2008 20:09

Nu ska jag, bubbas, mamma å pappa på bio, det blir filmen "Varg" =)


Piluttan(Eunice) ska sova hos oss i lägan inatt! =)


bye 

Av Elin Lindholm - 17 april 2008 18:05

Nu ska vi se på "När lammen tystnar".


Skönt å kunna se filmen på tvn å inte på dataskärmen. =)


uppdaterar senare.

bye 

Av Elin Lindholm - 16 april 2008 21:03

Christian kommer bli tokig när jag talar om för han att jag tog mig en kort prommis efter jobbet. haha (Jag säger ganska ofta att jag inte vill ut å gå med han efetrsom han går så himlarns fort.) Förlåt bubsi.

Men hur som haver, det va skönt!


Pyssling är på bäverjakt med Jonas Södermark. haha Andra dan i rad. Min lilla skogsmulle!


Vi ska snart se på en skräckis med mor,far & Emma. Jag kommer va döv ette filmen,-det är omögligt att se på skräckis med Emma, hon skriker & förstör filmen! Jag vet att du komme läsa det här Emma, men det skiter jag i. höhö Du gör faktiskt det.



Btw, idag köpte vi en kabel som man drar från datorn till tvn. Så imorn blire filmkväll med pyssling ;)


Gónatt mä er! 

Av Elin Lindholm - 16 april 2008 15:43

Jodu, det vill jag lova att volvurten gör! Jag & bubbas va å tvättade den här i tvätthallen i Stöde, åh hua =)


Vi ska äta mammas köttgryta snart, sen börjar jag jobba klocka 5. Blir kassan idag igen, med Barbro :)


Åh det är så skönt å ha christian hemma. Dagarna rullar på fortare när han är hemma :)


See you!


Här kommer några bilder från dagen.



Av Elin Lindholm - 15 april 2008 22:18

Underbar film!

Ni måste se den! Hon som spelar Tess (Malin Åkerman) är född i Sverige :)

Det är perfekt att vrida skärmen  och sitta i sängen å kika, avslappnande.


Nu ska jag & bubbas duscha. Sen ska vi nog se på När lammen tystnar.


See  you!

Av Elin Lindholm - 15 april 2008 17:42

Jag har äntligen lärt mig!! Jag å bubbas ska köpa en ljudkabel & en bildkabel från datorn till tvn, sen har vi ca 10filmer vi måste kika på. ;)


Hade engelska idag på lunchen, vi gick igenom det skriftliga nationellaprovet som vi ska skriva i maj. Sen så va jag på en lektion på efm, historia. Seg lektion, men jag kom hem till slut =) Jag tigde beröm av Erik(läraren) eftersom jag lämnade in mitt arbete om imperialism i rättan tid. Han tyckte att jag va duktig ;) As nöjd!


Christian besiktade volvon idag, han fick en 2a på handbromsen, men annars så va allt godkänt. :) På torsdag ska han lämna in den hos nån i T-hammar på service så att kammremmen blir bytt. Å sen rullar pärlan som vanligt igen ;)


På freda blire kanske bowling. :)

Å på lördag ska jag, bubbas & farfar Ragge ev. pimpla upp öve hjältan, om det finns nån is kvar.

Å på lördagkväll blire nog lugnt!

Imorn äre jobb för fulla muggar, å sen så sover vi nog i Stöde, om det är OK för mor & far.


Lyssna på den här låten å njut, vilket jag gör när jag lyssnar på den. Energikick!



Av Elin Lindholm - 14 april 2008 13:53

är jag hemma idag. Jag vaknade klcoka 7 när klockan ringde, men insåg att jag inte skulle palla att sitta rakt upp å ner i en skolbänk idag. Men jag får så dåligt samvete för att jag inte är på religionen, jag hade verkligen sett framemot den lektionen! Är såklart synd att jag missar samhälletimme också.


Nu ska jag ta mig en dusch, det ska bli så skönt med värme! Sen ska jag promenixa ner på citygross å köpa OB.


Christian är påväg hem nu.. Lillbubbas, det är så synd om dig. Först jobbar du 12timmar på fredan, sen 14h på lördan åså 19h igår.. å sen idag behöva köra bil i ca 9timmar.. Men jag lovar dig att jag ska pyssla om dig & vara extra snäll när du kommer hem :)


tjohej 

Ovido - Quiz & Flashcards