Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

Dollarstore

Av Elin Lindholm - 28 juni 2008 12:07

Jag jobbade 7-14 i torsdags sen så for jag, mamma, Emma & Anneli mot Falun. (Emma skulle hem)

Påväg till Falun stannade vi 3 ggr. Första stoppet va på Dollarstore i Hudik, min affär! ;p

Jag handlade litte smått å gott, enbart saker till vårat hem. Fin fina saker, orkar inte rabbla upp vad.

När vi va klar där så skulle alla 12påsar in i bilen.. Men det va fullt i skuffen, så vi fick ta dom i knäna. haha Bilder frinns på syrrans blogg.

Vi lämnade av Emma vid 11, åså påbörjade vi hemresan 23.30 Jag sov kanske 15min på hemvägen. Men när vi kom till Harmånger (tror ja) så vare vägarbete på båda körfälten, så vi fick stå å vänta i 40min.. Så klocka 4 låg jag i sängen å skulle sova. Men inte nog med det, jag skulle upp klocka 6 för att jobba 7-14passet på Knutshemmet. Så jag sov totalt 2timmar!

Det gick faktiskt bra att ta sig upp, värre vare när jag slutat. Jag va så ratingens trött!.. Men jag hade så svårt att gå å lägga mig, jag hatar när jag inte får vara med å se vad som händer & sker. Jag sov först 1 timme, sen steg jag upp, men sen fick jag lägga omkull mig igen i några timmar.


Sen va jag & mamma öve på Sperrings å hyrde filmen Arn, den va faktiskt bra. Krigsscenerna eller vad man kallar det, va riktigt bra gjorda. Det såg verkligen ut som riktigt blod, det va inte som filmen 300 där alla krigsscener är datoranimerat å "fjantblod" sprutar överallt och att blodet försvinner (att det inte finns ett spår av blod på backen). Så jag tycker att den va skit bra!


Men tront på fan att vi kom till sängs sent än då.. haha


Pyssling är å roar sig på firmafest i helgen. Igår paddlade dem kanot å åkte forsränning (För er som sett filmen River wild, vet hur jobbigt det är) haha

 å idag har dom kört gokart åså tror jag att det va nått ikväll åh. Kul för dem att ha firmafest :)


Nu ska jag duscha å tjoa på, sen så jobbar jag 15.00-20.00


See you!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Lindholm - 25 september 2008 22:04

Ja nu byter jag också blogg :) Jag skaffade egentligen en ny i början av september, men Mikal kopierade min presentationstext som jag hade här på bloggagratis och la in den som presentation på den förra, så därför har jag inte "kommit ut" med den än....

Tvn

Av Elin Lindholm - 24 september 2008 22:20

Äntligen har den kommit! =) Men jag tror att vi måste åka in med den på elgiganten, det är en liten prick nere i högra hörnet, som om skärmen fått sig en smäll/kommit i kontakt med magnet. Ja, jag vet inte.. Sen så är det stor skillnad på Plasma & LC...

Jul

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 22:16

Jag längtar faktiskt =)   http://www.time55.com/sv/speciella_nedrakningar/julafton.php ...

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 22:00

Tro det eller ej, men jag har betsällt julgardiner, redan nu kanske många tycker, men tänk om dom inte finns kvar när jag ska betsälla framöve? Fick 2mönstrade & 2 röda panelgardiner för 159;- Jag kan inte påstå att det är en summa att diskutera. Jag...

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 11:14

Uscha, jag hatar att drömma att Christian är med en annan tjej. Men jag måste berätta om det, annars går det i uppfyllelse. Alla drömmar som man inte vill ska bli sann, dom ska man prata om. Så drömmer jag om pengar osv. då berättar jag inget. =) Nej...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards