Direktlänk till inlägg 19 augusti 2008

Fina Bullar :)

Av Elin Lindholm - 19 augusti 2008 01:21

Eftersom jag inte är van mammas ugn så brände jag första plåten med bullar. (Men några bullar ska vara brända, som svärfar sa) Dom två andra plåtarna blev helt perfekt! As stora bullar ;D

Synd att jag inte har nån att käka bullarna med! ;/Du skulle ha vart hemma pyssling..

Men jag antar att dem är slut imorn, brorsan ska nämnligen komma hem från S-vall, så då slukar han all mjölk & bullar ;D Men det gör inget, jag ska baka mer! ;D


 

Jag poserar stolt med en utav mina bullar! Visst ser den stor & god ut? :p


Jag fördriver tiden på kvällarna med att göra saker som inte annars hinns göras. Och jag erkänner att jag helst av allt är vaken tills det ljusnar.. Jag är så himlarns mörkrädd!

Igår när jag kommit till sängs va jag så himla mörkrädd, jag la mig i mitten av dubbelsängen, åså burrade jag upp med alla mina kuddar omkring mitt huvud så jag kunde känna mig någorlunda trygg. Sen så ringde jag pyssling, som jobbar natt. Det va så himla avslappnande att höra hans röst.. Det är jobbigt att inte få somna bredvid dig varje kväll hjärtat. Levde jag i ett förhållade där min pojkvän sov hemma varje natt, skulle jag tycka att det va en pina. Det är tur att man är "född" med att ha karln i huset borta 24-7 i 14-21dagar. Pappa har jobbat med det här jobbet sen jag va liten, så jag är nog van med dem här tiderna.. Och tur är väl det att jag inte har nå onger att ta hand om! Tänker er mamma som hade 6 ungar att ta hand om medan pappa jobbade nästan hela tiden.. Mamma har varit helt otrolig! Vilket hon fortfarande är. Även om hon bara lyckades få en av ungarna vettig (JAG! ;p)


När jag själv får barn tror jag att min rädsla minskar, då är jag inte ensam i huset.. Så jag skulle helst av allt spola fram mitt liv tills att jag får barn, så jag slipper vara så hysteriskt mörkrädd! Men det går ju inte..


Nu ska jag försöka koppla en kabel mellan datorn & mamma & pappas lilltv, så jag kan se på film från datorn.

Sen så måste jag släcka på övervåningen.. Gruvar mig för att gå upp. Men dom kan ju inte göra mig nått, spökena alltså. Det är dom jag är rädd för.. Men när jag tänker så, så tänker jag på att det kan ju ha kommit in nån i huset & gömt sig & precis när jag ska gå ner för trappan så får jag en kniv i ryggen..

Dessa jävla skräckfilmer ställer till det för mig!

Fy ratingen. Nu sitter jag bara & skrämmer upp mig själv!


Jag måste tänka på nå positivt! På onsdag ska jag köpa blommor på ICA! :D


Och imorn ska jag, mamma & Kikki till S-vall. Först ska vi hämta Mikal, sen hämta ett frysskåp hos syrran & efter det häma moppen på elgiganten & sedan köpa garderober till mig! =)


Bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Lindholm - 25 september 2008 22:04

Ja nu byter jag också blogg :) Jag skaffade egentligen en ny i början av september, men Mikal kopierade min presentationstext som jag hade här på bloggagratis och la in den som presentation på den förra, så därför har jag inte "kommit ut" med den än....

Tvn

Av Elin Lindholm - 24 september 2008 22:20

Äntligen har den kommit! =) Men jag tror att vi måste åka in med den på elgiganten, det är en liten prick nere i högra hörnet, som om skärmen fått sig en smäll/kommit i kontakt med magnet. Ja, jag vet inte.. Sen så är det stor skillnad på Plasma & LC...

Jul

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 22:16

Jag längtar faktiskt =)   http://www.time55.com/sv/speciella_nedrakningar/julafton.php ...

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 22:00

Tro det eller ej, men jag har betsällt julgardiner, redan nu kanske många tycker, men tänk om dom inte finns kvar när jag ska betsälla framöve? Fick 2mönstrade & 2 röda panelgardiner för 159;- Jag kan inte påstå att det är en summa att diskutera. Jag...

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 11:14

Uscha, jag hatar att drömma att Christian är med en annan tjej. Men jag måste berätta om det, annars går det i uppfyllelse. Alla drömmar som man inte vill ska bli sann, dom ska man prata om. Så drömmer jag om pengar osv. då berättar jag inget. =) Nej...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards