Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

Fränt!

Av Elin Lindholm - 15 augusti 2008 23:45
http://www.youtube.com/watch?v=xA-Aik_5wT0

Helt sjukt! Titta på klippet! Jätte gulligt! :)


Idag har jag vare i stan & shoppat.

Jag & Eunice tog bussen till stan efetrsom alla inte fick plats i bilen. Vi hade roligt på ner resan! Eunice tyckte det va skit kul att knäppa kort med kameran. Så när resan va slut så hade jag ca 50kort på diverse skyltar & träd OCH bilar. haha

Lilla skruttfia, hon är mosters gojänta!



Idag körde jag med platt hår. Åh fy ratingen va jag saknar mitt raka, platta, mjuka hår! Aldrig mer ska jag permanenta mig! Jag vill kunna färga med hår när jag vill & hur jag vill. Vilket jag inte kan nu, eftersom det då lossnar hårtussar när jag borstar håret. Åhhhhh!!!!!!! Jag blir så less!

Helst av allt vill jag raka av mig håret, men hur snyggt är det då? Gå med peruk på dagan?? Skulle inte tro det.. Och dessutom växer mitt hår as sakta! Så jag får nog behålla mitt lockiga hår tills att lockarna har växt bort. SUCK!

Förra vecka så toppade Sofia mitt hår, men hon va lite skraj för att ta för mycket ;p Men det blev mycket bättre än förut iaf! Så det va snällt Fia, tack! :)

Men så kom syrran från England hem & hon brukar klippa frilla på Emma. Så då tänkte jag att hon skulle få klippa mitt hår också. Det blev riktigt bra! Förutom att hon tyckte att jag skulle ha stort, burrigt & lockigt hår. 80-tals frilla. haha

Idag plattade jag det, det blev riktigt fint! Och jag såg knappt skillnad på mig själv & Emma. haha Twins! ;p


Kicki ska jämna till håret på söndag, det va så taggigt eller vad hon sa.



Jag, mamma, Kicki, Mikal & Linda for till Birsta. Jag bann upp mig för ett Telia-abonnemang åså fick jag en mobil & en Eu-moppe. hahaha ;)

Såhär är läget, pappa har surrat att han vill ha en moppe att åka emellan husen med, isf mercan. Så idag så ringde svärmorsan & hörde om vi skulle ta släpvagn med oss till stan, åså berättade hon att hon köpt en telefon & fått en moppe. Så då tog vi chansen, pappa fick en moppe ;)

haha så nu kan svärfar & pappa ragga tösar i Norge på varsin moppe ;)

Vilken syn & se pappa på moppe! ;p


Sen så gick vi på Birsta city, jag handlade en hel del på GINATRICOT. Jag har blivit frälst i koftor!

Jag hann även kika in på Guldfynd däre va REA. Jag införskaffade ett par "plopp"örhängen, ett par hängade örhängen & ett hängsmycke i silver. Jag som inte tycker att silver är så värst fint på mig. Men jag kunde inte hålla mig från att köpa dom här smyckena =)


Hur som haver. Imorn ska jag upp 09.00, för klocka 10.00 åker vi ner på Selånger marknad. :)



Här kommer några bilder från dagen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Lindholm - 25 september 2008 22:04

Ja nu byter jag också blogg :) Jag skaffade egentligen en ny i början av september, men Mikal kopierade min presentationstext som jag hade här på bloggagratis och la in den som presentation på den förra, så därför har jag inte "kommit ut" med den än....

Tvn

Av Elin Lindholm - 24 september 2008 22:20

Äntligen har den kommit! =) Men jag tror att vi måste åka in med den på elgiganten, det är en liten prick nere i högra hörnet, som om skärmen fått sig en smäll/kommit i kontakt med magnet. Ja, jag vet inte.. Sen så är det stor skillnad på Plasma & LC...

Jul

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 22:16

Jag längtar faktiskt =)   http://www.time55.com/sv/speciella_nedrakningar/julafton.php ...

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 22:00

Tro det eller ej, men jag har betsällt julgardiner, redan nu kanske många tycker, men tänk om dom inte finns kvar när jag ska betsälla framöve? Fick 2mönstrade & 2 röda panelgardiner för 159;- Jag kan inte påstå att det är en summa att diskutera. Jag...

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 11:14

Uscha, jag hatar att drömma att Christian är med en annan tjej. Men jag måste berätta om det, annars går det i uppfyllelse. Alla drömmar som man inte vill ska bli sann, dom ska man prata om. Så drömmer jag om pengar osv. då berättar jag inget. =) Nej...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards