Direktlänk till inlägg 18 juli 2008

Sovmorgon

Av Elin Lindholm - 18 juli 2008 15:07

Första gången man slår upp ögan ska man kliva upp, man ska inte somna om för då blir man trött hele dan. Synd att förstöra en dag..  Vilket jag gjort idag.

Önskar jag va morgonpigg som Christian. Hans morgonpigga humör har smittat av sig på mig, det tog 3 år.. Men jag är långt ifrån honom ändå. Han har lyckats smitta över sitt morgonsurahumör också.. haha


Igår käkade vi surströmming, vrål gott. Sen blev det en "Elins specialare" på Grillen. Storbägare med vitchoklad i botten, sen mjukglass å upp på det mer vitchoklad & Noisette ;)


Efter att vi tjockat oss blev det en prommis, å sen vilade vi ett skuss. Kikade lite på Grease 2.Den är långt i bra om man jämför med första Grease filmen med John Travolta & Olivia Newton-John. Musiken är "inlevelselös" (haha säger man så?) Första Grease filmen är bäst!


Sen hamnade jag i sängen, blå sov 1 timme.


Vid 23 slog vi igång filmen som vi hyrt på ICA.

I am Legend

Jätte bra film med Will Smith. Iofs, alla filmer som Will Smith är med i är skit bra!

Sorlig film, men jäkligt bra, som sagt.


Nu ska jag städa rmmet uppe. Igår när jag kom hem från jobbet så hade min kära pojkvän vikit å lagt mina kläder på sängen i välsorterade högar. =) Nu ska jag dammsuga å torka golvena där! Uscha, det är så stökigt på övervåninga. Några saker från våran läga står i ett hörn å det ser så plottrigt ut.

Men nu äre bara 2veckor kvar!! Sen så börjar mamma & pappa flytta till mammas föräldra hem, å jag & Christian stannar kvar här =)

Blir renovering av badrum, kök & ev. byte av tapeter i vårat blivande sovrum på nedervåninga. Sen får vi se vad som behövs göras. Skönt å få renovera å göra allt till sitt eget, om ni förstår. :)


Dags att ta med sig dammsugarn upp.

Ska lyssna på Brolle på stereon, gillar hans låt "Jag är  född i en liten by".


Tjo flöjt! 

 
 
Ingen bild

Fanny

19 juli 2008 11:08

Va mysigt ni kommer få de :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Lindholm - 25 september 2008 22:04

Ja nu byter jag också blogg :) Jag skaffade egentligen en ny i början av september, men Mikal kopierade min presentationstext som jag hade här på bloggagratis och la in den som presentation på den förra, så därför har jag inte "kommit ut" med den än....

Tvn

Av Elin Lindholm - 24 september 2008 22:20

Äntligen har den kommit! =) Men jag tror att vi måste åka in med den på elgiganten, det är en liten prick nere i högra hörnet, som om skärmen fått sig en smäll/kommit i kontakt med magnet. Ja, jag vet inte.. Sen så är det stor skillnad på Plasma & LC...

Jul

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 22:16

Jag längtar faktiskt =)   http://www.time55.com/sv/speciella_nedrakningar/julafton.php ...

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 22:00

Tro det eller ej, men jag har betsällt julgardiner, redan nu kanske många tycker, men tänk om dom inte finns kvar när jag ska betsälla framöve? Fick 2mönstrade & 2 röda panelgardiner för 159;- Jag kan inte påstå att det är en summa att diskutera. Jag...

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 11:14

Uscha, jag hatar att drömma att Christian är med en annan tjej. Men jag måste berätta om det, annars går det i uppfyllelse. Alla drömmar som man inte vill ska bli sann, dom ska man prata om. Så drömmer jag om pengar osv. då berättar jag inget. =) Nej...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards