Direktlänk till inlägg 23 april 2008

Blå himmel

Av Elin Lindholm - 23 april 2008 20:14

Oj,oj, oj vilket väder! Skönt med sol, dessvärre inte så skönt med skallebank. Men imorn har jag tid hos optikern iaf, äntligen!   Har ont i skallen nästan varje dag & missbrukar därför treo. Men det kanske visar sig imorn varför jag har ont!


Hade en lekton idag, samhälle. Sen så gick jag & några klasskompisar ner på stan. In på stadshuset å fick information om morgondagen å sen upp på skolan, käkade å vid 1 kom pyssling & hämtade mig. Fick hoppa öve den sena gympan pga skallebanken. Sov ett skuss hemma i soffan medan bubbas spelade tvspel. Btw, träffade Christians syrra på stadshuset också. Det va länge sen!


Vid 16 tog vi volvon å rullade hemöve för att jag skulle jobba.. Inte så stor mening att åka hem till Stöde för att jobba i 1h&20min. Värdelöst! Men,men.


Pyssling är i skogen idag igen.. Men med Thompurt den här gången :) Han är där han trivs bäst    :)


Jag ska gå häifrån nu, mitt hövve ramlar snart av från nacken.


Imorn ska jag vara på stadshuset hela dan.. fy vale. enda från klocka 9 till 17. Känns tungt.. Å klocka halv 6 ska jag & mamsi till optikern.


Tjänade 500spänn idag.. Sålde min bäddsoffa till brorsan, hans "plastunge" ska ha den inne på sitt rum.   Så imornkväll ska jag kika ette ett par jeans. Ska försöka få med mig mamma på stan eller Birsta City. Lön på fredag åh. Ska bli så skönt å avslappnande!


Over and out. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Lindholm - 25 september 2008 22:04

Ja nu byter jag också blogg :) Jag skaffade egentligen en ny i början av september, men Mikal kopierade min presentationstext som jag hade här på bloggagratis och la in den som presentation på den förra, så därför har jag inte "kommit ut" med den än....

Tvn

Av Elin Lindholm - 24 september 2008 22:20

Äntligen har den kommit! =) Men jag tror att vi måste åka in med den på elgiganten, det är en liten prick nere i högra hörnet, som om skärmen fått sig en smäll/kommit i kontakt med magnet. Ja, jag vet inte.. Sen så är det stor skillnad på Plasma & LC...

Jul

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 22:16

Jag längtar faktiskt =)   http://www.time55.com/sv/speciella_nedrakningar/julafton.php ...

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 22:00

Tro det eller ej, men jag har betsällt julgardiner, redan nu kanske många tycker, men tänk om dom inte finns kvar när jag ska betsälla framöve? Fick 2mönstrade & 2 röda panelgardiner för 159;- Jag kan inte påstå att det är en summa att diskutera. Jag...

Av Elin Lindholm - 23 september 2008 11:14

Uscha, jag hatar att drömma att Christian är med en annan tjej. Men jag måste berätta om det, annars går det i uppfyllelse. Alla drömmar som man inte vill ska bli sann, dom ska man prata om. Så drömmer jag om pengar osv. då berättar jag inget. =) Nej...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards